søndag 15. mai 2011

Utfordring #30: Perler


Kom Mai du skjønne milde..... Det er vår i luften og det blomstrer og spirer og kanskje flere enn meg blir inspirert av de vakre fargene i naturen?

Før vi setter i gang med ny utfordring har vi trukket en vinner av utfordring #29 og den heldige ble:


..med dette utrolig flotte kortet:




Gratulerer! Ta kontakt med oss slik at vi får ordnet med premien din!

Så over til denne ukens utfordring #30:

PERLER

Rett og slett, det må være perler på det du lager.

Denne gangen er vi så heldige å bli sponset av:



...som har gitt oss denne flotte premien:

INSPIRASJON FRA DT:
Ta spesielt godt imot våre to ny DT-medlemmer, Mari og Carina!

Mari:


Wenche:


Gro:

Carina:

Anne Bente:




Marianne:

Sonny - Papirskreppa:


Da gjenstår det bare å ønske lykke til! Har du ikke blogg kan du sende bidraget ditt på mail til oss. Du kan delta frem til 31. Mai 2011.

BIDRAG MOTTATT PÅ MAIL:

Anny Breivik:


Annfrid Jensen:












7 kommentarer:

  1. Nydelige DT kreasjoner!
    Klem, Tove

    SvarSlett
  2. hei,jeg ble den heldige vinneren denne uken :) jeg har forsøkt å sende mail med min adresse, men det blir hele tiden feil :( er adressen øverst på siden riktig?

    SvarSlett
  3. fantastiske DT kreasjoner!! :D
    jeg har deltatt med et bidrag! :D
    klem linda s l

    SvarSlett
  4. Nydelige kort dere har laget =)

    SvarSlett
  5. Flotte DT bidrag, hiver meg med på denne jeg;))

    SvarSlett
  6. WOW!.. Så mange Herlige og Nydelige kreasjoner.. både for DT og deltakere... må titte litt mere rundt... :o)

    SvarSlett
  7. Lenge siden jeg har deltatt her nå, men endelig kommer det et kort fra meg.

    SvarSlett